Η οικογένεια το κέντρο της ζωής μου

Απόσπασμα αφήγησης από την εικαστική έκθεση "Κέντρο - Απόκεντρο"
Η ιστορία που θα σας πω είναι μια καθημερινή ιστορία. Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την χθεσινή, την προχθεσινή, την περσινή ή την προπέρσινη μέρα. Σηκώθηκα, λοιπόν, ένα πρωινό και πήγα στον χώρο της εργασίας μου. Πρόκειται για ένα σχολείο στην Καλλιθέα, μια πολυπληθή και αρκετά πυκνοκατοικημένη περιοχή. Σε μια πολυκατοικία ζούνε 60, 70, 80, 100 άτομα. Υπάρχει σταθμός του μετρό και συγκοινωνία, καροτσάκια, τυροπιτάδικα, μαγαζιά, λιανοπωλητές. Γενικά, πρόκειται για μια αρκετά πολυπληθή περιοχή. Αφού τελείωσα με την εργασία μου, γύρισα μετά στο σπίτι μου. Με τα γνωστά πρόσωπα που αγαπάω, που συμπαθώ, που ζω καθημερινά. Στο απόκεντρό μου. Μπορεί συνεπώς κάποιος να θεωρήσει πως έφυγα από το κέντρο της μεγαλούπολης, που ονομάζεται Αθήνα, και γύρισα στο απόκεντρο, στον Άγιο Στέφανο όπου κατοικώ, το οποίο είναι διαφορετικό. Εγώ το εισέπραξα εντελώς διαφορετικά: από το απόκεντρο, που είναι μια απασχόληση, ήρθα στο κέντρο της ζωής μου που είναι το σπίτι μου, η οικογένειά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: